Călătoria înapoi

Ne-am trezit la 7 dimineaţa pentru a putea prinde avionul. Am mers cu Fordul lui Carmen dar a condus Gabi, drumul a durat vreo 10 minute şi am ajuns la aeroport dar mai înainte am văzut un avion restaurant. Am ajuns la control de bilete ni le-a verificat şi a ieşit bine apoi ne-a verificat bagajele şi aici deasemenea a ieşit bine am urcat în avion cu aceeaşi gălăgie de la motoare.

A urmat alinierea pe pistă şi decolarea iarăşi sentimentul acela plăcut de apăsare în scaun îmi place sentimentul acela v-am mai spus, în timpul zboruluia făcut doua viraje înclinate şi s-a legănat tare aşa că mi-a plăcut dar norii aveau aveau forme parcă numai de oameni iar când am coborât din primul strat de nori era o căldură mare de nedescris de ne era cald chiar şi în tricou în avion.

Cu câteva zdrucinături în aer şi cu o zdrucinătură pe sol avionul a aterizat apoi am coborât din avion, aceeaşi gălăgie  apoi a trebui să aşteptăm foarte mult timp autobuzul să ne ia să ne ducă la gară dar al nostru nu mai venea aşa că am luat altul care ne-a dus la gară acolo nu am mai găsit bilet acolo ne-am certat că nu am găsit  bilet apoi am luat totuşi un bilet şi pe la 2 noaptea am ajuns acasă unde am mâncat fiecare câte ceva ce am apucat apoi ne am pus în pat şi fiecare a adormit pe loc şi ne-am trezit dimineaţa înaintea părinţilor noştri care de obicei se trezesc cu mult înaintea noastră. Am mâncat eu şi Iosua ceva, ce am apucat din frigider apoi s-au trezit şi părinţii. Şi cam aşa a fost călătoria la întors acasă eu sper să mai mergem odată pentru că îmi place călatoria  cu avionul foarte mult aşa că când voi fi mare cred că voi fi inginer.