Tabără la Padina

Am fost la Padina, un loc de campare foarte frumos. Acolo ne-am pus corturile lângă râu, iar peste râu o pădure. Imediat ce am ajuns acolo ne-am cunoscut fiecare ca să știm cine e fiecare. Am povestit cum am călătorit fiecare și am început să montăm corturile. Băieții au avut un  cort mai mare în care au dormit toți, Fetele au avut două corturi iar eu și cu familia mea am avut un cort Pinguin Tornado 4 în care am dormit toți. după ce am montat corturile câțiva dintre noi au adus lemne și am făcut mici și frigărui la focul de tabără.

A doua zi ne-am trezit devreme pentru un scop anume să mergem pe Babele. Toți ne-am pregătit de dimineață și am plecat am urcat toți pe jos drumul a fost mediu dar erau niște priveliști minunate și cu astfel de priveliști am urcat până sus. Drumul până acolo a durat 2 ore dar a meritat din plin. Acolo sus ne-a prins o ceață și ne-am hotărât să coborâm cu telecabina ceea ce am și făcut. Jos ne-a prins o ploaie zdravănă și cu sacii în cap ne întrebam dacă cortul nostru a rezistat ploii. Când am ajuns acolo am observat că ușa de la folia exterioară a cortului nostru era deschisă și că apa trecea pe dedesubt dar fără sa atingă cortul din interior. Deci am scăpat.

A treia zi câțiva dintre noi am fost obosiți și nu am vrut să mergem și în Cheile Orzei și la cele 7 izvoare. La cele 7 izvoare era cea mai pură apă. Chiar era un om acolo care măsura puritatea de la izvoare. Puritatea era 0,23. Traseul prin Cheile Orzei era foarte greu deoarece trebuia mers prin bolovani. Dar s-a trecut cu bine și peste asta.

A patra zi am fost cu toții cu mașinile La canionul 7 scări dar câțiva dintre noi au mers înapoi și eu am fost printre ei însă cu asta am avut noroc deoarece a venit ploaia și a trebuit să fugim până la mașină. Noi nu eram așa de uzi ca ceilalți așa că mi-a părut bine de asta.  Și acolo ne-am despărțit fiecare la casa lui . Poze:

DSC_0029 DSC_0039 DSC_0273 DSC_0279
facatorii de minuni nocturne 3 facatorii de minuni nocturne 5 DSC_0440 DSC_0441DSC_0442 DSC_0443 DSC_0007 DSC_0010facatorii de minuni nocturne 7